SHU:n NPS luku on 67!

4 syys, 2024

Saimme loistavia tuloksia viimeisimmässä asiakastyytyväisyyskyselyssämme. Kyselyssä arvioitiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä huolto-, kunnossapito,- ja modernisointipalveluihimme sekä työnjohdon toimintaan, että asiakaspalvelun ja laskutuksen laatuun.  

NPS-luku

Kyselyssämme saimme Net Promoter Score (NPS) -arvoksi 67. Tämä luku mittaa asiakkaidemme halukkuutta suositella palveluitamme muille, ja se antaa arvokasta tietoa siitä, kuinka tyytyväisiä he ovat palveluumme. Saavuttamamme NPS-luku on erinomainen tunnustus, että olemme onnistuneet täyttämään asiakkaidemme odotukset ja tarpeet korkealla tasolla. Tämä tulos vahvistaa sitoutumistamme laadukkaaseen palveluun ja asiakaskokemuksen jatkuvaan parantamiseen.

(NPS-pistemäärää tulkitaan seuraavasti: 0–30 merkitsee hyvää asiakastyytyväisyyttä, 30–70 osoittaa erittäin hyvää tasoa, ja 70–100 viestii erinomaisesta asiakastyytyväisyydestä.)

Vahvuutemme alalla

Asiakaspalautteiden perusteella erotumme kilpailijoista monilla keskeisillä vahvuuksilla. Huoltopalvelumme saa kiitosta luotettavuudestaan, sujuvuudestaan ja korkeasta laadustaan. Lisäksi asiointi työnjohdon ja asiakaspalvelun kanssa koetaan paitsi helpoksi, myös erittäin positiiviseksi kokemukseksi. Toimintamme keskeisiä arvoja on positiivinen ilmapiiri ja avoin kommunikointi. Olemme erityisen iloisia siitä, että nämä asiat näkyvät myös asiakkaidemme palautteissa.

Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme ovat laskutuksen tarkkuuteen sekä asiakaspalveluumme, jotka molemmat saivat erinomaisen arvosanan 4,4, asteikolla 1-5. Myös työnjohto sai kiitosta, sen keskiarvon noustessa 4,39:ään.

Olemme myös onnistuneet pitämään kiinni sovituista suunnitelmista ja aikatauluista, mikä on mahdollistanut huoltopalveluiden ja modernisointiprojektien laadukkaan toteutuksen. Asiakkaamme antoivat huollon ja kunnossapidon palveluille arvosanan 4,3 ja modernisointiprojekteille 4,2 asteikolla 1-5, mikä kertoo vahvasta luottamuksesta tarjoamiimme palveluihin.

Asiakkaidemme palautteita

Olemme erittäin tyytyväisiä saamiimme arvosanoihin ja asiakkaidemme antamiin kommentteihin, jotka valottavat tarkemmin heidän arvioidensa taustaa ja kertovat, miksi olemme ansainneet nämä kiitokset.

Asiat toimivat sovitulla tavalla ja palvelu nopeaa ja asiantuntevaa.”

Osaaminen, apua saa silloin kun sitä tarvitsee.”

“Yhteistyö on toiminut hyvin.”

Kiitos asiakkaille

SHU:n toimitusjohtaja, Tomi Rantanen, haluaa välittää kiitokset myös asiakkaille:

”Koko tiimimme on erittäin ilahtunut saamistaan korkeista asiakastyytyväisyystuloksista. Haluamme välittää lämpimät kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. Jokaisen asiakkaamme palaute on äärimmäisen arvokas meille. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää ja tulokset osoittavat, että olemme oikealla tiellä. Jatkamme työtämme sitoutuneina tarjoamaan parasta mahdollista palvelua ja vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Kiitos vielä kerran yhteistyöstä ja luottamuksesta!”


 

Tutustu SHU:n referensseihin lisää täältä!