Olemme saaneet erittäin hyvät tulokset uusimmassa asiakastyytyväisyyskyselyssä. Sekä uudet huoltoasiakkaamme, että modernisointiprojekteja tilanneet asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä saamaansa palveluun.
Asiakaskommenttien perusteella erotumme eduksemme useilla ominaisuuksilla. Huoltopalvelumme koetaan asiantuntevaksi, luotettavaksi, sujuvaksi ja laadukkaaksi. Modernisointiprojekteissa asiakkaiden kokemukset ovat olleet yhtä myönteisiä. Olemme pysyneet suunnitelmissa ja aikatauluissa sovitusti, jolla olemme varmistaneet modernisointiprojektien onnistuneen ja laadukkaan toteutuksen.
Positiivinen yhteistyöilmapiiri ja avoin kommunikointi ovat meille tärkeitä tekijöitä toiminnassamme ja joiden tärkeys välittyy myös asiakkaiden vastauksista.
Uudet huoltoasiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä SHU:n toimintaan
Uudet huoltoasiakkaamme ovat myös erittäin tyytyväisiä palveluumme, mikä näkyy erityisesti Net Promoter Score (NPS) -luvussa 85. Luku kertoo asiakkaidemme suosittelualttiudesta, ja se on erinomainen tunnustus meille. Huollon haltuunoton sujuvuudessa saavutettiin huima keskiarvo 4,77, asteikolla 1-5. Asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä myös myyjien toimintaan, mikä ilmenee keskiarvona 4,92. Työnjohdon rooli saa myös kiitosta, kun sen keskiarvo nousee vakuuttavasti 4,67:ään.
Olemme erittäin tyytyväisiä huoltoasiakkailta saamiimme palautteisiin:
“Täysin tyytyväinen.”
“Hyvää ja asiantuntevaa palvelua.”
“Yhteistyö on toiminut hienosti.”
Modernisointiasiakkaat kiittelevät onnistuneista projekteista
Hissien modernisointiprojekteissa saimme NPS-luvun 86, mikä kertoo asiakkaidemme korkeasta tyytyväisyydestä. Palvelun eri osa-alueiden huimat keskiarvot puhuvat puolestaan: hissien modernisointi 4,43, työnjohdon toiminta 4,43 ja projektien aikataulutus 4,5.
Modernisointiasiakkaiden kommentit kertovat selkeästä tyytyväisyydestä:
“Urakka sujui hyvin ja aikataulussa. Kiitos siitä.”
“Kaikki projektit menneet sovitun mukaan.”
“Työt onnistuivat nopeasti ja turvallisesti. Myös työn laatu oli erittäin hyvää.”
SHU osoittaa vahvuutensa hissialalla
Asiakastyytyväisyyskyselyn yhteenvetona voi todeta, että SHU on asiakaslähtöinen ja laadukas palveluntarjoaja. Olemme onnistuneet vakuuttamaan asiakkaamme laadukkaalla palvelulla ja asiantuntemuksella sekä sujuvilla prosesseilla.
SHU:n toimitusjohtaja, Tomi Rantanen, haluaa välittää kiitokset myös asiakkaille:
”SHU:n koko tiimi on erittäin ilahtunut saamistaan korkeista asiakastyytyväisyystuloksista. Haluamme välittää lämpimät kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille. Jokainen antamanne palaute on äärimmäisen arvokas meille. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää ja tulokset osoittavat, että olemme oikealla tiellä. Jatkamme työtämme sitoutuneina tarjoamaan parasta mahdollista palvelua ja vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Kiitos yhteistyöstä ja luottamuksesta.”